اس ام اس عاشقانه دونفره

 

 

دلم اصرار دارد

فریاد بزند؛

اما . . .

من جلوی دهانش را می گیرم

وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد

.

.

آدم باید یه “تو” داشته باشه که هر وقت از همه چیز خسته و ناامید شد بهش بگه :
مهم اینه که تو هستی ؛ گور بابای دنیا !


.

.

دلم که برایت تنگ می شود ،سرک میکشم لابه‌ لای نوشته هایم …
هیچ جای دیگری نیست که اینقدر پر باشد از تو !

.

.

من تورو ذره ذره جمع کردم ؛ حق نداری خروار خروار بری !

.

.

یکبار هم وقتی منتظرت نیستم به سراغم بیا ، بگذار خیالم غافلگیر شود …

.

.

بیا یک خط زیر قانون خط های موازی بنویسیم :
“دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند اما این دلیل نمی شود همدیگر را دوست نداشته باشند .”

.

.

به نیمکت اولین قرارمان …
جای تو شسته ام تا جای خودم خالی باشد !!!

.

.

دیر کرده ای !
عقربه ها گیر کرده اند در گلوی من ، انگار که رد نمیشود ...
نه زمان ! نه آب خوش !

.

.

حوا بودن تاوان سنگینی دارد …
وقتی آدم ها برای هر دم و بازدم به هـوا نیاز دارند !!!

.

.

در این دل به رویت بازست ،

 

 

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش